środa, 24 kwietnia 2013

Lush - BubbleGum Lip Scrub

Hej kochani dzisiaj przychodze do was z kilkoma słowami o mojej perełce z firmy Lush ;) jak wiecie uwielbiam te kosmetyki począwszy od , bomb do kąpieli , balsamow do ciała po ,maseczki , jakis czas temu wpadł mi w rączki ten o to scrub do ust i rownież podbił moje serce ;) niektórym może sie wydawać , ze jest to nie potrzebny wydatek ponieważ możemy go zastąpić cukrem i miodem i osiągniemy podobny efekt , natomiast jeśli chodzi o mnie jestem bardzo zadowolona ;) Rewelacyjnie peelinguje i ściera martwy naskórek z naszych ust , pachnie bajecznie , lizakiem , cukierkami , gumą balonowa i polskim paczkiem z nadzieniem różanym ;) Jesli chodzi o opakowanie bardzo mi sie podoba - Zawiera 25 g produktu.
Handmade with fresh ingredients: Castor Sugar, Organic Jojoba Oil (Simmondsia chinensis), Methyl lonone, Flavour, Colour 45410, Colour 45380.
Kosmetyk ten ma konsystencje różowego cukru , bardzo ładnie usuwa suche skórki z naszych ust nadaje im nawilzenie i delikatnośc ;) podsumowując :

zapach – cudowny
wydajność – wystarczy naprawdę mała ilość żeby wykonać peeling
opakowanie - bardzo praktyczny słoiczek
kolor- różowy - moj ulubiony
łatwość wykonania peelingu
roczny termin ważności kosmetyk

Kosmetyki z firmy lush niestety nie sa jeszcze dostępne w Polsce , podaje wam angielska stronę na której możecie sobie wszystko zobaczyć https://www.lush.co.uk/ Koniecznie napiszcie mi jakie sa wasze ulubione produkty z tej firmy i co polecacie ;) buziaki , pozdrawiam cieplutko ;) x


18 komentarzy:

  1. troche mi to drogo wychodzi wole juz miód i cukier <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go I uwielbiam
    swietny scrub I pyszny smak :) x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam go wypróbować, niby zbędny gadżet ale jednak kusi! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nic nie mam z Lasha ale za niedługo to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, choruję na niego już dość długo:) mam nadzieję, że uda mi się go dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka razy juz o nim slyszalam, wiec chyba musze wybrac sie do lokalnego Lush'a. P.S. Pod jednym z twoich filmikow zauwazylam, iz napisalas, ze jestes z Bialegostoku, ja tez ! :) pozdrawiam zatem podwojnie goraco !! Dopiero niedawno odkrylam twoj kanal na youtube, bardzo mi sie podoba twoje pozytywne nastawienie do zycia i innych. Tak trzymaj !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy, nie miałam go ^^
    Wpadnij, to motywuje | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nim. :P
    Poobserwuję sobie Twojego bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten smak ostatnio skończyłam a teraz kupiłam Popcorn :-) Pokuszę się, że jest może jeszcze słodszy i smaczniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj jak ten lip scrub już mnie kusi od dłuższego czasu! Jednak nie mam koło siebie punktu LUSH-a :(

    zapraszam do mnie, myślę, że Ci się coś spodoba! :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cheap jerseycheap jerseyThank you for your sharing, great blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach uwielbiam ten scrub :) Fajny blog, podglądam Cię także na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o nim, ale musze go wypróbować :)

    Interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog. ;) będę tu częściej zaglądać.
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również nie słyszałam o tym kosmetyku,w każdym razie każdym piękny zapach zawsze mnie zachęca !; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Czesc Paulinka!
    Jak ja sie ciesze, ze na Ciebie trafilam! Jestes cudowna!
    Uwielbiam Twoj kanal na Youtube i zycze samych sukcesow ♥
    Kisses :*
    Goraco zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będąc w te wakacje w praskim Lush'u miałam go w garści i na liście zakupów, wąchałam, paluchy maczałam, ale się nie zdecydowałam. Kupiłam za to Angels on bare skin i to jest fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze to jest produkt który bardzo bym chciała kupić,niestety nie mam dostępu.

    OdpowiedzUsuń