wtorek, 27 listopada 2012

Top 10 przekasek - jak tam idzie dietowanie :)

Hej moi kochani , dzis zapraszam was na filmik , który wrzuciłam na youtube czyli cos o moich ulubionych , zdrowych przekaskach które wcinam miedzy posiłkami , mam nadzieje ze znajdziecie cos dla siebie ;) i piszcie koniecznie wasze propozycje ,chętnie wyprobuje cos nowego ;) Jeśli chodzi o moje odchudzanie to wszystko zaczyna iść w dobrym kierunku ;))) pije coraz wiecej wody , a to dla mnie wielki plus ponieważ u mnie z woda to różnie bywa :) staram sie jeść 5 posiłków dziennie plus 2 przekąski owszem czasem nie udaje mi sie zjeść aż 5 ale to nic nie szkodzi ;) wlasnie jestem po śniadaniu i jednej przekąski ;) na śniadanie była Owsiaka z otrebami jagodami i malinami , na drugie śniadanie garść migdalowy i actimel na obiad szykuje rybke na parze z warzywami a na kolacje ta sama salatka co wczoraj ;) na dole wkleje wam zdjęcie i przepis - Pychotka ;) trzymam kciuki za wszystkich odchudzajace sie !!!! Wspieramy sie nawzajem , sciskam i do pózniej buzzzziiiaa ;) 


        


Salatka boogiesilver :)

Pomidory
Czerwona cebula
Kukurydza
Tunczyk
Jogurt naturalny
Limonka/cytryna
Sól / pieprz
Smacznego !!!! :)



16 komentarzy:

  1. Ale jesteś sympatyczna, śledzę Twojego vloga, trzymam kciuki za dietę, sama muszę na nią przejść,ale nie mogę się zmotywować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana ;))) xxx oj ja tez dopiero nie dawno sie zmobilizowalam ;) ale nie jest łatwo pozdrawiam cieplutko buziaczki ;)

      Usuń
    2. Ja kiedyś się zmobilizowałam i zrzuciłam 12 kg :) Mam w planach jeszcze jakieś 5, ale niestety jest już ciężej, zwłaszcza, że mam niewiele lat - 17 - i jestem bardzo uzależniona od posiłków domowych. Nie chcę się promować u Ciebie ani nic,ale w wolnej chwili jakbyś miała ochotę to zapraszam do siebie na bloga a Ciebie obserwuję :)

      glammoure.blogspot.com

      Usuń
    3. Kochana napewno zajrze na twojego bloga ;)))) buziaki

      Usuń
  2. Boogie jaka u Ciebie zarażająca motywacja;))) Ja dalej ciągnę dietę z Ewą Dąbrowską. Teraz skończyłam dwutygodniówkę. Dałam radę! Teraz jestem na drugiej fazie tej diety i już schudłam 5 kilo!;))) Twoja motywacja jest tak ogromna, że jeszcze bardziej mnie motywuje! Świetna jesteś kochana!Zawsze czekam na Twoje filmiki!
    Pozdrawiam serdecznie
    Bunia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi nom wzięłam sie ostro ;))) wow 5 kilo t ładnie leci mi dieta Ewy Dąbrowskiej troszkę za ciężka , dziekuje buniu , i damy radę z tymi kilogramami , pozdrawiam i buziaki ;))))) xxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ta sałatka! Bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń