poniedziałek, 19 listopada 2012

Kawa - moje jesienne przysmaki ;)

Hej moi drodzy dzisiaj post poświęcony kawie ;)) muszę wam sie przyznać ze jest ze mnie taka kawoszka jak z kozie dupy trąba hihi jeszcze do niedawna kawa mogła dla mnie nie istnieć ,owszem raz na jakiś czas dowiedziałam Starbucks albo Coste ale to zdarzało sie sporadycznie ;)) dopiero od końca wakacji cos w moich kubkach smakowych sie zmieniło i pokochalam ten przysmak , ale nadal nie codziennie :) jeśli chodzi o moich faworytów to oczywiscie uznaje zasadę mniej kawy wiecej mleka :) zakupilam sobie także do tego celu ekspress na kapsulki z tassimo który sprawia niebo dla mojego podniebienia uwielbiam kawy które dzięki niemu moge sobie co 2, 3 dzień przyrządzać , ale nie o tym chciałam wam dzis napisac .Kiedy zaczyna sie jesień i okres zimowy , często mamy ochotę na jakieś rozgrzewajace napoje i dzis uwaga , uwaga odpowiem wam o moich faworytach rozgrzewajacych czyli kawie z alkoholem , to idealne połączenie smaku i aromatu ojj wierzcie mi ze ta kawę mogłabym pić nawet codziennie hihiih !!!! Po pierwsze moja ulubiona kawa kokosowa ;)
1. Kawa kokosowa - dwie łyzeczki kawy rozpuszczalnej zalej gorąca woda następnie dodaj ciepłe  mleko i kilka krople lakiery kokosowego udekoruj cynamonem lub wiorkami kokosowymi and relax
2. Kawa rumowa w sam raz po długim jesiennym spacerze - zaparz kawę , dodaj rumu i poslodz brązowym cukrem możemy tez dodać bita śmietane , ojj napewno odrazu zrobi wam sie cieplej
3. Kawa Baileys - dwie łyzeczki kawy rozpuszczalnej  zalać gorąca woda , potem kawę przelewamy do filiżanki dodajemy ok 50 ml baileys, dekorujemy bita śmietaną rzecz jasna oczywiscie ;))) tak więc moi kochani kawa ma wiele oblicz moze być subtelna i delikatna gdy podamy ja z mlekiem lub bardzo wyrazista gdy dodamy trochę alkoholu :))) ojjj cos mnie naszlo z ta kawa ;) dołączam rzecz jasna zdjęcia i nie wiedzieć czemu kawa strasznie kojarzy mi sie z jesienią :)))) miłego relaksu dziubki ;)))))

















5 komentarzy:

  1. Mniamuśnie! Pozdrawiam, LovelyCaroline17 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo kogo ja widzę ;))) polecam moje ulubione kawki na jesienne dni ;)))

      Usuń
  2. Uwielbiam kawke z alkiem:) z rumem,albo amaretto..mmm pychota:)
    mamy cos wspolnego-whisky z cola i cytrynka,ja dodaje tez lodu:)
    dla mnie od lat niezmiennie ulubiona-Jack Daniels,J.D.Dżentelmen:)
    buziaki slonko,
    Marteczka5142

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo moja kochana zawitala o tak dzak jest najlepszy ;))) my tez lubimyyyy ;))) buziaki kochana xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej moje kociaki:) Właśnie takie patrzą na mnie gdy pichcę w kuchni;)

    OdpowiedzUsuń