środa, 21 listopada 2012

Paula na diecie :D



Witam moje serduszka kochane ;p dzisiejsze zakupy sklonily mnie do napisania posta na blogu , tak wiec o to i jestem ;p od zawsze wiadomo ze Paula cale zycie jest na diecie , cale zycie boryka sie z kilogramami , i moglaby byc niezlym dietetykiem ;p czego zupelnie po mnie nie widac :) Jak wiecie lub nie pokraz kolejny postanowilam sie wziasc na siebie ale tym razem na powaznie !!! tak nie zartuje ;p poczulam jakas wewnetrzna sile ze musze to zrobic i zaczac ze soba walczyc ;p a raczej ze swoimi niedobrymi nawykami i przyzwyczajeniami jezeli chodzi o jedzenie ;p jak to ja musialam wymyslic cos czego jeszcze nie probowalam a probowalam juz prawie wszystkiego , niestety nic mi nie pomoglo :( w gruncie rzeczy strasznie ciezko mi schudnac ;p Ok tak wiec tym razem padlo na dobrze znana w internecie Diete 3 D Chili ;p skad ten pomysl ? a o tak :) mowila o niej Rockglamprinces , takze Sarunia na tej diecie schudla 12 kilo wiec pomyslam ze czemu by nie sprobowac :D:) przeciez nic nie trace ;p Diete 3 D Chili raczej nie nazwalabym dieta , a sposobem zdrowego odzywiania i dobrego laczenia przypraw i naturalnych smakow jest to sposob odzywniania nawet na cale zycie !!! Pierwsze skrzypce w tej diecie graja oczywiscie przyprawy ktore dzelimy na czerwone zielone i zolte :) Jestem taka podekscytowana !! Kochani mam nadzieje ze bedziecie trzymac za mnie kciuki tym razem sie nie poddam hihih :) ponizej oczywiscie zdjecia zakupkow :D jakie dzis poczynilam :D od jutra startuje !! :* milego wieczorku pozdrawiam wszystkich co aktualnie dietuja sa na diecie ;p badz poprostu sie odchudzaja !! Aha nie zapomne o cwiczeniach i piciu duuuuuzej ilosci wody :!! Sciskam was serduszka , do nastepnego :* muaaach:*

 
 
 
 
 
 

13 komentarzy:

  1. Cześć Paula, znam ten ból czyli ciągle dietki. Ja przed 7 laty zgrublam ponad 12 kg.Gdy się stresowałam to żarłam itd Robiłam rożne dietki i mimo starań nic nie pomogło. A frustracji przybywało. Pogrzebałam w internecie i znalazłam psychologa dietetycznego od maja schudłam 6kg a od 3 tygodni nie jem cukru ZERO.I nie czuje ze mi coś brakuje. Wiem jakie to trudne. Trzymam za ciebie kciuki i życzę żeby ci się udało. Tez próbowałam 3D Chili....Pozdrawiam cie kochana buziulki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje kochana ;))) ojj u mnie nic nie pomaga to chyba brak tej silnej woli , próbowałam juz zdrowe jedzenie , mniejsze porcje ale nie moge sie zmobilizować hihi miałam nawet dietetyka i nic :((( tak więc muszę mieć dietę z góry narzucony jadłospis itp ;)) bo inaczej nie dałabym rady sie pilnować ;))) mam to szczęście ze nie muszę jeść słodyczy , nie jestem ich aż tak wielka fanka :))) dziekuje kochana ;))) pozdrawiam cię cieplutko i przesylam słodkie buziaczki xxxxxx :))))))

      Usuń
  2. :) ta Sarunia moim zdaniem totalnie nie wie nic o niczym....takie tylko moje zdanie. Dietuj Dietuj :) a moze masz ochote na zakupy w MAC w piatek 30???? tak wieczorkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam takie wrażenie , ale najważniejsze ze mi ta dieta odpowiada ;) ja muszę mieć z góry określony jadłospis bo inaczej nie dam rady , więc tym razem padło na 3 d chili ;)) jasne ze mam ochotę ;))) 30 why not? A ty czorciku jeden znowu na zakupki hihiih buzia ;)

      Usuń
  3. P.S. Kochana taka moja mala rada, czy mozesz zmienic czcionke w ktorej piszesz, ta jakos sie trudno czyta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagrywaj takie filmiki vlogi ! :D O tym ,że chudniesz i wgl . Pokazuj nam co jesz , czy np ćwiczysz i Twoje takie małe porady ;> ! Ja tam chętnie bym to oglądała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wlasnie sie zastanawiam nad czymś takim , zobaczymy co z tego bedzie napewno będę robiła filmik ze zdrowymi sniadaniami i jakimiis propozycjami na przekąski bądź obiad ;))) zobaczymy jak to sie przyjmie ;))) pozdrawiam cieplutko , buziaczki ;))

      Usuń
  5. KOCHANA CZEKAM NA JAKIES PRZEPISY,BO U MNIE DIETA ZAWSZE KONCZY SIE W MOMENCIE GDY ZADAJE SOBIE PYTANIE : CO JUTRO NA OBIAD ? CZYLI PO 4 DNIACH. NIE MAM POMYSLU I KONCZE W MC.DONALDS :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh , kochana juz niedługo będę napewno wrzucać jakieś propozycje posiłków czyli jakieś przepisy także spoko ;))))) mam nadzieje ze cos dla siebie znajdziesz pozdrawiam cieplutko buziaczki xxxx hahah oj skąd ja znam ten pomysł na MC ;) hihihi

      Usuń
  6. Życzę wytrwałości i cierpliwości w dążeniu do celu! Nowy Rok na pewno pomoze w osiągnięciu zamierzonego celu.
    Najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo serdecznie !!! Rownież wszystkiego co najlepsze z okazji nowego 2013 roku;)) xx

      Usuń
  7. Ja również robię takie zakupy, ale żeby przytyć :D Trzymam kciuki za Ciebie kochana i dodaje do obserwowanych, żeby częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń